Vitus Vitus
450
BLOG

Stypa u Heleny

Vitus Vitus Rozmaitości Obserwuj notkę 9

 

Z pieśnią na ustach odszedł Lavadocerebral - kontrowersyjny, błyskotliwy, niebanalny i dowcipny salonowy komentator. Wybór utworu zapewne nieprzypadkowy, bo wersyj tej popularnej ludowej szkockiej ballady jest od groma. Nie wiadomo więc czy to pożegnanie wisielca, jak to było w oryginale (Armstrong’s Goodnight), czy jedynie koniec nocnej libacji.


This night is my departing night,
For here nae langer must I stay;
There's neither friend nor foe o' mine,
But wishes me away.

What I have done thro' lack of wit,
I never, never can recall;
I hope ye're a' my friends as yet;
Goodnight, and joy be with you all!

Tak czy tak, na bloku Heleny odbywa się musztardowa stypa. Osamotnieni i pogrążeni w żalu, albo na kacu goście nucą pod nosem...

 

Most loving friend, God be thy guide,

And never leave thy Company,
And all things needful thee provide,

And give thee all prosperity;

We rather had thy Company,

If thou woulds't have stayed us among;
We wish you much felicity:

God grant that nothing doe thee wrong.

Vitus
O mnie Vitus

Gdy wieją wichry zmian, jedni wznoszą mury, inni budują wiatraki, a ja? dbam o duszę...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości